Noticias:

Autor Tema: ret runde mand thecruiseboy George BestDet var omkrin Folk siger altid, at du ikke rigtig skal møde  (Leído 7 veces)

PVIAnn7759

• Sr. Member
  • I'm Clemmie and I live with my husband and our 3 children in St Catharines, in the ON south area. My hobbies are Drawing, Petal collecting and pressing and Auto racing.
    • Ver Perfil
    • fotbollströjor barn fotbollströjor
ret runde mand thecruiseboy George BestDet var omkrin Folk siger altid, at du ikke rigtig skal mødes med dine helte, da de slipper dig ned, men jeg har altid denne historie at falde tilbage og ved, at hvis du er heldig, kan de nogle gange billigt træningstøj kvinder overgå dine forventninger. tmilb1989 Jeg var i en pub tilbage på dagen med at se boksning på tv. Vi var lige nede ad vejen fra Luton Lufthavn, hvor England holdet jævnligt flyver ind og ud fra, da David James dukkede ind. Han havde en lille snak med os og var en dejlig blokke. Da han forlod, efter at have købt et par flasker vin til at udføre, pegede han på nogle øl på baren, og han havde kun købt os en uopfordret runde mand. thecruiseboy everton fodboldtrøje børn George Best Det var omkring 22 år siden, og jeg flyver fra Belfast til Heathrow. Efter at have plonked mig ned ved siden af ​​en mand og hans søn, fik vi snart chatter. Han havde de mest fantastiske øjne og en lille nord irsk accent. Han var yderst charmerende og spurgte mig, hvor jeg kom fra, og da jeg sagde Donegal sagde han, at han kendte nogen derfra. Jeg spurgte hvem og han sagde Patrick Bonner. Jeg var så imponeret, at han kendte vores lokale helt, men jeg havde stadig ingen anelse om, hvem denne charmerende mand ved siden af ​​mig var - indtil jeg spurgte ham sit navn lige før vi landede. Da han sagde 'George Best', grinede jeg og sagde undskyld, at jeg ikke havde en anelse, og han troede det var sjovt. Da vi ankom til Heathrow forlod vi det lille fly sammen for at hente vores poser og da jeg gik ud med ham, så de mine kærester ansigt på tidspunktet var uvurderlig. Jeg må sige, at han var langt en af ​​de mest charmerende mænd, jeg nogensinde har mødt - og ja det er rigtigt, hvad de siger, han havde et glimt i øjet. Polly Skene
Also visit my page ... fotbollströjor barn