Noticias:

Autor Tema: konkluderede Real Captain %EF%BBDeschamps har r 'Jeg gik for at give dem min støtte, de har været  (Leído 6 veces)

PVIAnn7759

• Sr. Member
  • I'm Clemmie and I live with my husband and our 3 children in St Catharines, in the ON south area. My hobbies are Drawing, Petal collecting and pressing and Auto racing.
    • Ver Perfil
    • fotbollströjor barn fotbollströjor
konkluderede Real Captain %EF%BBDeschamps har r 'Jeg gik for at give dem min støtte, de har været en stor rival, spillede en fantastisk turnering og kæmpede indtil slutningen,' fortsatte Ramos. 'De slog ud stærke hold, men finalen dortmund fodboldtrøje børn er næsten et lotteri, og begge kan ikke vinde det. Jeg vil gerne lykønske dem med en god sæson. ' Ramos egen sæson startede ikke på den bedste måde, men kunne ikke være afsluttet på en bedre måde. 'Jeg var ikke fysisk godt [i starten], så jeg besluttede at stoppe og komme sig og jeg er kommet tilbage på den bedst mulige måde til sidst', konkluderede Real Captain. everton fodboldtrøje børn Didier Deschamps har rost Zinedine Zidane's arbejde efter Real Madrid's Champions League sejr. En 11. titel som europæiske champions blev realiseret efter Atletico Madrid blev overvundet i en straffespark på lørdag for at levere Zidane s første trofé som leder i Santiago Bernabeu. Frankrigs hovedtræner Deschamps spillede sammen med den nuværende Real manager både i deres lands 1998-verdensmesterskabs triumf og for en stavning sammen i Juventus og indrømmer, at der var ringe overraskelse over, at hans tidligere holdkammerater har opnået en sådan tidlig succes. 'Det er fantastisk. For ham er det en stor succes og en hurtig belønning, 'sagde Deschamps. 'Jeg har ikke været overrasket fra det øjeblik han besluttede at tage den vej. Han tog sin tid, havde ikke planer om at være sammen med Real Madrid, men muligheden viste sig, og han har gjort et fremragende arbejde. ' Deschamps mener, at Zidane's resultater, kun tre måneder efter efterfølgende Rafael Benitez, er en hidtil uset feat i europæisk fodbold og kun mulig med Real.
Also visit my page ... fotbollströjor barn