Noticias:

Autor Tema: fter at komme ud af b Han flyttede til Parma og G 'Jeg er meget glad for at være her,' sagde Palosc  (Leído 8 veces)

PVIAnn7759

• Sr. Member
  • Hello! My name is Jeanna. It is a little about myself: I live in France, my city of Le Lamentin. It's called often Northern or cultural capital of CENTRE. I've married 4 years ago. I have two children - a son (Eloisa) and the daughter (Jody).
    • Ver Perfil
fter at komme ud af b Han flyttede til Parma og G 'Jeg er meget glad for at være her,' sagde Paloschi. 'Jeg arbejdede med Francesco i to sæsoner i Parma, og vi blev forfremmet. 'Da jeg modtog et opkald fra min agent for at fortælle mig, chelsea trøje børn at Swansea var interesseret, var det godt, men endnu mere på grund af lederen. Det gør en stor forskel. 'Jeg kender situationen for klubben, og jeg er forventet, at forventningen er at score mål, og jeg er kommet her for at gøre det.' Paloschi begyndte sin karriere med Milan, hvor han lavede sin senior debut i februar 2008 under Carlo Ancelotti og scorede 17 sekunder efter at komme ud af bænken. billige liverpool trøje Han flyttede til Parma og Genoa inden han underskrev Chievo i august 2011, hvor han scorede 42 mål i 145 kampe, herunder otte i 21 Serie A-optrædener denne sæson. Paloschi, der vil bære No9 shirt på Liberty Stadium, tilføjede: 'Det er en fantastisk mulighed for mig, fordi enhver spiller vil spille i Premier League. 'Jeg har altid ønsket at opleve at spille ombord, og det var min drøm at spille i denne liga. 'Jeg så på Swansea, da de spillede Napoli i Europa League for et par år siden, og jeg ved om fodboldstilen her. Klubben har gode faciliteter, et godt stadion, og jeg har fået at vide, at fansen er lidenskabelige. ' Arsenal har udholdt noget af en tør efter jul, som er lige så angstfremkaldende for fodboldspillere, så dette var en velkommen tonic. Klubbens Premier League-titel håber er blevet skadet af tabene til Southampton og Chelsea, mens der har været uafgjort på Liverpool og Stoke City, men deres FA Cup-forsvar forbliver på rette spor.
Here is my web blog: fotbollströjor